VARMT!

Hallo Leute.....

Idag eller ja igår om man ska va noga klev jag upp vid 3.
Sen gick jag ner o käka frukost , sen satte jag mig vid datan för man orkar inte göra nått när de e såhär varmt.
de e över 20 grader nu o klockan e ca 1 på natten : / härligt men jobbigt!
Så bara för att de e så varmt så tänkte jag att ja kanske ska köpa en pool imorrn ; ) såg dom hade en på rusta för bara 900 nått o den va 90*360 o de e lagomt tycker jag ;D... så om dom har sånna kvar köper jag nog en ..

Då kommer jag nog ligga i den flera dagar.... (H) med en milkshake i handen ; P

hah...

Aja vi åt grillat till middag idag o de va väll ganska gott ;P


Sen orka jag inte göra så mkt eftersom de va så varmt, o lite senare kom moster förbi me lite saker.


sen har ja inte gjort jusst nånting....


Hopps ja hittar nån bra pool imorrn nu bara !

ha de så bra puss<33
'

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0