Sova...

... e precis vad jag ska göra snart...

ida g skulle jag ju köpa en pool för dom hade fått in idag.. men dom hade fått in 2 st och dom låg längst ner på en pall så då sa dom att vi fick komma tillbaka imorrn o köpa den för dom sa att de skulle ta så lång tid o packa av allt.. men dom lova att vi skulle få köpa en imorrn iaf ;) så imorrn blir de pool....


Annars har jag inte gjort så mkt idag , sutti ute hela dan o hållt i vattenslangen o vänta på att min brorsa skulle komma ut för han hade spruta vatten på mig så jag ville hämnas... så jag spruta vatten in genom hans fönster...

ha de bra puss <33



<33


Kommentarer
Postat av: lina

Bill är snyyyyyyyyyyyggg

2008-08-13 @ 16:37:45
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0