HotHot....

Idag har jag somsagt varit i fäviken.

Klev upp vid 9, käka frukost, klädde på mig.

Sen åke vi dit, jag mamma leif o brorsan.

När vi kom fram fick vi stå i en bilkö ganska länge...

Och gud va de va varmt vi fick  öppna dörrar o allt för våran ac är slut.

Och de va en cab framför oss och dom som satt där fick he en filt över sig för solen.

Sen när kön va "slut" parkera vi o gick mot själva området där allt var.

Man fick flyga helicopter där oxå de fanns en röd och en svart.

De fanns jättemånga stånd eller vad de heter med massor av saker.

Vi gick och tittade på nån prickskytte en stund ,sen gick vi och köpte kolbullar...

Efter de gick vi och skulle kolla på nån uppvisning med ett "motorfordon" de var inte en cross utan nått liknande...

Sen va de så varmt att vi va tvungen att gå till skuggan. Och min kusin och min moster hade ett stånd där vi kund sitta ett tag.

Sen åkte vi hemåt, men påvägen hem stannade vi nån stans för mamma ville kolla på blommor.

Sen stannade vi i krokom och åt middag, Oxfilé med pommes o Bea..mums!

Sen åkte vi hem... sen dess har jag bara suttit vid datan, kollat på tv och duschat ; )

Och de e så otroligt varmt ute nu , de går knappt att gå ut på dagarna xP o inte går de sova på nätterna heller , iaf inte om man har duntecke..

Lite bilder från idag kommer här....
   
det blev inte så många bilder på uppvisningen för jag filmade mest. så jag ska bara "märka" filmerna o lägga upp dom på yt sen kan ja ha dom i bloggen ; )


Ha de bra puss<33

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0