HellOoO..

Hello idag har ja bara sovit xP som jag har gjort dom senaste dagarna xP

Och idag har de varit riktigt varmt ute...
hoppas de fortsätter så...

idag har ja betalat min nya hemside adress så ja hoppas den kommer upp snart.... måste bara köpa webbhotell..

Imorrn ska vi åka till fäviken för de e nått där , alltså man kan köpa massa saker o de ska visst va hur stort som helst ... 3 områden...

så vi blir nog där hela dagen.

imorrn om de inte är FÖR varm ska jag ha min nya tröja (Baby Phat), mina korta jeansshorts och mitt nya blingbling ;D

snart ska jag ducha o lägga mig så jag kommer upp imorrn ; )

Föresten har jag förtfarande jätteont i handleden , har haft de några dagar nu.. de kan va sånhär inflamation , kommer inte ihåg va de heter men om de inte går över får man typ operera jag vet 2 som har gjort de men dom e ju iofs vuxna.
menmen.... ja har ju haft så en gång förut oxå men de gick över...

ha de bra nu puss <33

<483 ;D

bilder på den troligaste "morgondagens outfit" xP
 +  +


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0