En Pool....

... har jag köpt idag ;D
Äntligen fick jag min pool, o den va mycket större än vad jag trodde den skulle vara...
Men de e ju bara bra ; D

Idag har jag ju somsagt varit o köpt pool , de va de första jag gjorde idag
Sen åkte vi på donken o köpte "frunch" ett happy meal xP men ja kan inte äta så mkt när jag äter "första målet" på dan..
Sen åkte jag hem o satte upp poolen... sen kom momma och hade med sig lite "mat" och medans fylldes poolen med lite vatten.... sen kom mamma hem(hon hade varit o fikat) och vi kom fram till att poolen stog snett : / o de får den inte göra för då blir de för mkt tyngd på ena sidan...
 så då fick vi tömma ur de lilla vattnet som va i.. och då kom även rebecka,sara och amanda och hjälpte till...
Sen flyttade vi poolen och börja fylla den på nytt....

Sen åkte dom hem och jag vänta på att vi skulle äta.. sen åt vi och sen åkte jag o mamma på Ö&B...
Och då ringde rebecka /sara och sa att dom va på min gård o dom ville att ja skulle följa o äta glass. men eftersom jag inte va hemma gick dom o mötte amanda och felicia och sen gick dom till mig, så när jag kom hem satt de 4 tjejor på min gård xP .... så sen gick vi ner till elvan o köpte mjukglass...

Sen gick vi genom stan o hela yranområdet o kollade lite ; )

Imorrn Börjar STORSJÖYRAN! ....kul =D

Sen gick vi hem o sen fixa ja lite saker o nu ska jag snart duscha o sen sova ;)


Puss <33

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0