Alles wird gucci..

Helloy...

Idag klev jag upp vid 12? tror jag.....

Då klev jag upp o klädde på mig o käka frukost, sen åkte vi o skulle kolla på pool men dom va slut : / men de skulle komma in imorrn eller på onsdag så ska köpa då ; )
  Nu har jag bestämt med Rebecka och Sara att vi ska gå på yran på dagen iaf på torsdag o fredag...
Och JAG har bestämt att jag ska på Adam Tensta men med vem vet jag inte.....
  Nu börjar de bli lite kallare ute än dom andra dagarna :'( inte kul särskillt inte nu precis när ja ska köpa pool....

Hoppas de ändras o blir riktigt varmt igen =D

Imorrn ska jag inte göra så mkt tror jag bara om jag köper poolen för då lär jag ju ska fylla den o kanske bada lite?

hare så bra ;) puss<33



<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0