True

Idag klev jag upp vid halv 1 eller om de va vid 12..
Och idag hade jag fått svar av en från DLX REC för jag hade frågat han om de va Dynamite Deluxe´s sista "Uppträdande" och han sa att de va så...
Alltså han e så snäll.. jag förstår inte xP..
Sen fixade jag mig och gick ner och åt.. sen mötte jag Li$a och sen gick vi till mig  o titta på "American Gangster" för vi hade inte tittat klart på den förut...

Sen åkte hon hem  och jag åt...

Efter maten tog vi moppen och åkte på Multichallenge och skulle gå på laserhallen men det var stängt för de va nått som va trasigt..

o då tänkte vi åka gocart(?) istället men de va så dyrt och de va en som jobba där som va på oss hela tiden o trodde verkligen att vi skulle köra...
hah men då gick vi till resturangen brövid där de e typ "gammeldags tema" så man sitter typ i bilar osså e de gammal musik som tex greace-aktigt och lite sånt.. och där satt vi och pratade om allt möjligt =)

Sen efter vi hade ätit gick vi tillbaka till MC och tillbringade en stund i Spelhallen. och de satt några o spela "House Of Death" o vi tänkte skrämma dom (man sitter som i en låda när man spelar de) men vi gjorde det aldrig..

sen spelade vi AirHockey  de e FettKul! = D

Sen va vi ute och åkte moppe sen gjorde vi nått annat ; Phaha.....
Sen åkte vi moppe o sen hem till Li$a och sen åkte jag hem...

Vill bara säga att jag ÄLSKAR hennes rum! och hennes katt ; P

Och imorrn vet man aldrig vad som händer =)

Föresten fick jag min skiva som jag hade "beställt" med Li$a när hon var i tyskland...

De va  "Deluxe von Kopf bis Fuss"<3
jag vet den e ganska gammal men jag ville ha den....

Hade bra nu puss<33



<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0