tjoo..

Bloggade aldrig igårkväll för jag behövde sova... har inte sovit så mkt dom senaste dagarna osså ville jag vara pigg tills jag ska se Adam Tensta kvart över 1 inatt...

Men iaf.. igår va jag på yran på dagen... och vi åkte lite karuseller o så (jag o sara alltså) och amanda och rebecka stog o titta på...

Sen köpte jag lite saker ,som bla. ett  nytt nitskärp, 2 kepsar till, en present till Lisa(<3) och solglasögon....
haha de va så jäva kul för jag och sara stog o kolla ¨på solglasögon och rebecka o  amanda skulle gå o köpa en rem... osså dom som stog vi domdär glasögona börja prata me mig o sara
-Hur gammal e ni?
- 15
-och ni?
-18 och 19
- känner ni Chris Brown ?
vi hörde inte riktigt va han sa så vi sa va?
- Ja han som sjunger och e 19.
- Ja men de e väll han som rebecka gillar?
- Ne men han e ju inte 19
- ne jusst de
osså spela en av dom upp en låt osså va de Chris Brown ,, låten han satte på va With you..
-Aha! ja de vet vi vem de e. men vi känner han inte.
Osså sa ena ,
-jag kan dansa som han.. osså bärja han dansa o fyfan va domtvå och jag o sara börja grava xP
Sen satte han på "kiss kiss" och sen kom a och r o undra va vi garva åt. o då sa vi  åt dendär killen att han skulle dansa igen.. o då gjorde han då xP
osså fråga han om vi kunde göra så , vi ba naej xP
Haha fyfanva de va kul.. sen fortsatte vi o prata me dom o dom sa att dom kom från sthlm...
Hah kommer aldrig glömma de.. osså visade han oss sina ihopfällbara brillor xP
Sen efter ett tag när vi hade gått runt lite så gick vi tb dit så ja kunde köpa glajjor ; )
 sen hände de lite till...
Sen gick vi hem och jag åt middag(Kebaaab!)
Sen gick jag o sara ut och då såg vi "tvillingarna"
De e 2 st som ser nästan exakt likadana ut som vi har sett varje dag för dom brukar typ stå vid ett sånthär stånd eller va de heter..
Sen va vi ute ett tag sen åkte vi hem..... sen satt jag vid datan en stund och sen gick ja o la mig...

Och idag har jag inte hunnit gjort så mkt , har bara varit o köpt ett yranband och hämtat ett paket från h&m..

Och ikväll Ska jag på ADAM TENSTA!<3

Om jag inte skrev de för nån dag sen så köpte jag lite saker i torsdags oxå .. En keps,ett blingbling och ett halsband

Nu ska jag gå och äta nått, har inte gjort de än så jag e jätte hungrig!

Hare bra ! Puss<33

<33
p.s bilder på sakerna kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0