Onsdag :)

 Helloo..

nu va de ett tag sen sist ... IGEN..

I  måndags va vi i Birsta och jag o Lisa gick omkring o titta på massa saker .. de va ganska lite folk där men de va bara skönt...

Sen igår sov jag bort halva dagen sen var jag med Lisa igen...

Och om en liten stund ska jag va med henne igen hah  =p


Iaf när vi va påväg hem från birsta åt vi på en resturang och de var hur skitigt somhelst...
De va fullt me spindelnät osså va de fläckar överallt. och Maten... ja den varken såg eller smakade bra..
Jag och Lisa åt Kebab o de måste ha varit fryst kebab för den smakade sånn kebab som kan gör hemma och tallrikarna var full med vatten.... o dom fråga inte vilken sås man ville ha utan dom hällde på alla osså hade dom hällt på pommeskrydda o de e inte direkt alla som gillar de ,, som tex jag..
Och vitlökssåsen va som mjölk = /
Ush....

där äter jag inte igen säger jag bara! hah


här kommer lite bilder

  

Köpte bara 3 saker o de va på bild 1 halvarms tröja från GT bild nr 2 En huvtröja , blev konstig färg på bilden den e inte den färgen :P osså bild nr 3 en "Bill-kudde" :)

  


hade bra puss <33



<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0