d-lx.se

Hej Idag sov jag ganska länge... lika så igår..

Men igår va de ju förståligt eftersom jag va på Adam Tensta o la mig strax efter 3.. och igår la jag mig vid 6 ... eller ja i morrse.

Adam Tensta var iaf bättre än väntat!.. + att jag fick autograf och tog kort med han :)<3
Filmade massa oxå så kanske lägger upp sen...

Igår gjorde jag inte speciellt mkt.. vi skulle på resturang men brorsan va så seg så de va nån annan som fick vårat bord som vi hade bokat så vi fick äta på donken ist xP....

Aja.. har inte hunnit bada i poolen eftersom de har varit skitväder =/

Men nu har jag iaf  fått "kvitto" på att jag har köpt min hemside adress ... (d-lx.se)  osså ska jag köpa webbhotell i slutet på månaden  så man kan inte se den förens då...

hare bra nu puss<33

<33

Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/august/missa-inte-varldens-grymmaste-tavling.html#comment



Nu finns det fler sätt att samla på sig lotter i min stora goodiebagtävling, missa inte det! :)Riktigt bra sidor är det också!



Hoppas allt är bra med dig idag? Ha det toppen!

2008-08-05 @ 11:20:16
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0